Samenvatting
In het kort Salaris: €3412.20 tot €4874.57 bruto per maand (excl. vakantiegeld en overige reserveringen)
Contact: Directe samenwerking met product owners, IT-afdelingen en externe partners
Eis: Minimaal HBO werk- en denkniveau, ervaring met ServiceNOW of vergelijkbare systemen
Locatie: Haarlem, 1 dag per week op kantoor, overige dagen thuiswerken mogelijk
Reizen: Leaseauto mét tankpas (zonder eigen bijdrage!) óf een NS Businesscard of een volledige reiskostenvergoeding
Ontwikkeling: Onbeperkt Microsoft certificaten behalen zonder studieschuld + Online en fysieke trainingen en kennisplatformen
Functieomschrijving
In de rol van Supervisor On-Site Support stuur je het On-Site Support team aan binnen een groot energiebedrijf, dat zich inzet voor de energietransitie in Nederland. Je optimaliseert de IT-dienstverlening, werkt met innovatieve technologieën, de support applicatie ServiceNOW, en draagt bij aan een stabiele digitale werkplek.
- Dagelijkse aansturing en coaching van het On-Site Support team
- Beheer van planning en roosters voor efficiënte operaties
- Oplossen van complexe vraagstukken op locatie (Nederlands en Engels)
- Ontwikkelen en implementeren van initiatieven ter verbetering van klanttevredenheid
- Zelfstandig uitvoeren van systeembeheer en afstemmen van IT-processen
Interesse? laat je cv achter in MS Word incl. salariswens en beschikbaarheid en we komen zsm bij je terug
Functie-eisen
Het digitaliseren van de energietransitie. Dat doe je vanuit je eigen kracht en talent. En dat doe je bij ons. Draag jij daaraan bij met jouw kritische kijk op zaken? Geweldig!
Zeker als je dit aanvult met:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau in ICT;
- Minstens 5 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
- Uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels in woord en geschrift;
- Ervaring met Lean/Agile werkvormen en IT-processen;
- Kennis van ServiceNOW of vergelijkbare systemen.